Op deze pagina vind je de veelgestelde vragen. Staat je vraag er niet tussen? Stuur een bericht naar info@completetoursegypt.com Wij proberen jouw vraag zo spoedig mogelijk te beantwoorden.

Veelgestelde Vragen.

  • Hoe kan ik contact opnemen voor meer informatie of het boeken van een Excursie?

    We zijn 24 uur per dag, 7 dagen per week beschikbaar om uw boekingsvragen te ontvangen via e-mail, telefoon, WhatsApp of live online chat. U kunt ook een boekingsaanvraagformulier indienen met een beschrijving van de excursie die u wilt maken, de lengte ervan en alle andere details die u kunt verstrekken, en u zult snel een antwoord ontvangen met een voorstel van onze vertegenwoordigers. U kunt ons dus bereiken via Hotlines (24/7): +20 1143 777122 of (WhatsApp) E-mail - info@completetoursegypt.com Ook webformulier opgenomen in elke excursie pagina. De livechatservice vindt u onderaan onze homepage.

  • Welke betaalmethoden zijn acceptabel?

    Onze ondersteunde betalingsmethoden zijn Visa, MasterCard, Discover en American Express creditcards. We ondersteunen ook debetkaarten met het Visa- of MasterCard-logo. bij de meeste van onze tours betaal je contant op de tourdag zelf.

  • Kunnen jullie mij helpen met het regelen van mijn reis visum?

    De vereisten voor reisvisa variëren sterk, afhankelijk van uw nationaliteit en uw bestemming. Hoewel we namens u geen visa kunnen regelen, hebben we op onze pagina 'Bronnen' links geplaatst naar websites die u kunnen helpen bepalen of visa vereist zijn. Indien u wel een visum nodig heeft kunt u deze zelf regelen of gebruik maken van de diensten van een reisbureau of visumverwerkingsbedrijf.

  • Wat zijn de leeftijdsbeperkingen voor uw tours?

    Er zijn geen maximum leeftijd voor de meeste van onze reizen, reizigers met reeds bestaande medische aandoeningen zijn verplicht om een medische vragenlijst in te vullen.

  • Welk type vervoer over land wordt gebruikt tijdens uw tours?

    excursie specifieke informatie over vervoer is te vinden op de excursie overzichtspagina, maar in de meeste gevallen gebruiken we Comfort Class-vervoer. Sommige van onze avonturen, waaronder onze "Superior", "Comfort Class" en de meeste Tours in Egypte, maken gebruik van privévervoer.

  • Fooien inbegrepen en zo niet, hoeveel moet ik budgetteren?

    Fooien zijn niet inbegrepen in de excursie prijs en het geven van fooien is geheel naar eigen goeddunken. Onze documentatie met excursies details bevat voorgestelde fooien en deze kunnen worden gedownload van elke afzonderlijke excursie overzichts pagina.

  • Moet ik vroeg reserveren?

    Hoe eerder u een reservering maakt, hoe groter uw kansen op een betere deal. Uw vroege reservering geeft ons de tijd om de beste gidsen te bepalen en te boeken.

  • Zullen er extra kosten worden betaald die meer zullen worden betaald dan de tour prijs die ik heb afgesproken?

    Nee, er zijn geen extra vergoedingen of onkosten van welke aard dan ook naast de overeengekomen definitieve prijs die de gebruikelijke belasting op kleine vergoedingen omvat.

  • Is er een speciaal Prijs voor privé groepen en Families die boeken?

    Ja, we bieden korting voor privér tours die zijn geboekt met grote groepen en gezinnen.

  • Hoe een excursie annuleren of verplaatsen?

    Het annuleren of verplaatsen van de excursie van een aanstaande prospect is een eenvoudige taak met Complete Tours Egypt. Begin door naar de kalender van de accommodatie te gaan en op hun afspraak te klikken. U wordt naar hun activiteitenpagina geleid, die informatie over hun aanstaande tour zal weergeven, u kunt ook het formulier invullen of een e-mail sturen - info@completetoursegypt.com